Реєстрація

Кроки реєстрації

Я й далі так само отримую повідомлення про помилку в паролі та не можу просунутися далі.
Паролі мають відповідати деяким правилам (наприклад, повинні «містити і літери, і цифри» тощо). Якщо ваш пароль не відповідає правилам, у горішній частині сторінки ви побачите повідомлення про помилку. Перегляньте повідомлення про помилку, щоб з’ясувати проблему з паролем, і введіть новий пароль, який відповідає правилам.

Адреса електронної пошти

Листа про те, що я завершив реєстрацію, не було надіслано.
Коли ви завершили реєстрацію свого облікового запису, вам надіслали електронного листа з підтвердженням даних вашого облікового запису. Залежно від налаштувань вашої поштової служби чи поштового програмного забезпечення цей електронний лист могло бути автоматично поміщено до папки «Спам», «Кошик» абощо. Будь ласка, перевірте ці папки та налаштування своєї пошти.
Я забув свою зареєстровану адресу електронної пошти.
Ви можете перевірити свою зареєстровану адресу електронної пошти, авторизувавшись на «Моїй сторінці» та натиснувши «Редагувати профіль» (у правому горішньому куті сторінки). Перевірте поле «Електронна пошта».
Я хочу змінити свою зареєстровану адресу електронної пошти.
Щоб змінити зареєстровану електронну адресу:

  1. авторизуйтеся на «Моїй сторінці»
  2. натисніть «Редагувати профіль» (у правому горішньому куті сторінки)
  3. введіть нову адресу електронної пошти в полях «Електронна адреса» та «Підтвердження електронної пошти» і натисніть «Оновити» (внизу сторінки)

Зауважте, що адреси електронної пошти для відправлення СМС НЕ підходять для використання як зареєстрована адреса електронної пошти. Використовуйте електронну адресу, яку можна перевірити на комп’ютері (корпоративну чи шкільну електронну адресу, адресу веб-пошти тощо).